Dec 08 AT 11:20 AM Clark Wimberly 1,594 Comments (CLOSED)

Day 8: ain’t it great? If you’ve been following along, you know that we’re giving away a new device daily til Christmas, as part of our yearly tradition, 25 Days of Tegra. To enter to win today, all you’ll need to do is be logged in.

The Prize: Toshiba Excite 7.7

The Toshiba Excite features the NVIDIA Tegra 3 quad-core processor, 7.7 inch display, 5 megapixel rear camera, 2 megapixel front camera, and 32 GB of built in storage.

Contest Rules

It’s a holiday miracle! This year we’ve expanded our eligible countries to include the following: US (excluding Puerto Rico and its other territories and possessions), Canada, United Kingdom, Germany, Netherlands, Switzerland, Austria, Norway, Finland, Czech Republic, Australia, China (excluding Hong Kong and Macau), Taiwan, Japan, South Korea, India (excluding the State of Tamil Nadu), and Brazil. If you’re keeping track, that’s like quadruple the locales we normally ship to, so huzzah!

How to Enter

Since we’re back to the weekend, we’re keeping things easy. Simply leave a comment below and you’ll be entered to win. You’ll need to be a registered user and you’ll need to be logged in. Multiple comments are allowed on this post, but each user will only be entered once. The winner will be chosen at random, so don’t bother downvoting each other.

If you want to win more awesome stuff, keep an eye on the 25 Days of Tegra page. Or head over to Twitter and give a shoutout to @NVIDIATegra so they’ll keep us flush with prizes.

Winner: slith

Clark is a developer living in Austin, Texas. He runs ClarkLab, a small web firm with his wife, Angie. He's a big fan of usability, standards, and clean design.

    Most Tweeted This Week

  • Mehta23

    You know you wanna give it to me!

  • alexandreoliveira

    Since I bought my Android tablet I have better moments than other. I am ever connected with my friends and family.

    I can do my job and my studies. The possibilities within a tablet are so exciting. That’s the best gadget ever.

  • chelap

    Can’t wait to try it out.

  • doho

    Day 8 entry

  • Kerb

    I would love to win this, I am a youth pastor and this would help me be more up to date!!!

  • alexander betafan7

    please and spank you!

  • KaOs2FLo

    I pray to the Tablet God for victory!

  • xracer

    one more try

  • android112608

    I would love a tablet for Christmas! This would be a great Christmas from AndroidandMe! :)

  • lilred001

    I have been reading about this Jewell for a year—must have excite-ment!!

  • http://knewhost.com neo4uo

    I am sooo excited!

  • r90a22

    I’m Impressed

  • maddieso

    I would like to have a tablet too please.

  • yash9099

    if i get this,its gonna be awesome Christmas of my life…!!

  • rajendra11

    expecting to win

  • David Keller

    I really like chicken

  • avpradee

    Destiny …..Plz let it be me

  • dtwhsieh

    Some people win MegaMillion. I can win this!

  • Schmmuck

    Am in it.. To win it. Go lucky charm.. :-)

  • hosnor101

    Yeashhh, in it to win it!

  • vary

    +1

  • lazystudent

    In it to win it :)

  • russieb

    Count me in please!

  • yearzero

    Gimme gimme gimme!

  • Reclaimer360

    Can I haz toshiba?

  • comablk

    Stay back! Back I say!

  • omprsingh

    shower some love on this side nvidia n droidmaster

  • alividmar

    Luckily I order some cheap dualcore tablet, because is not available for me.

  • vhashami

    7 inches Really !! it’s kinda boring !

  • nerfherderz

    This will be the second thing I have that is 7.7 inches!

  • bgssilva

    hey guys, who is the winner?

  • lilblanc0

    gotta love free stuff!

  • sylvan

    Winner coming soon, indeed.

  • jbreakfield

    This is a great contest.

  • jacobsloan

    Winner? Me? No? Okay, well, it was worth a try.

  • kli

    Is this still working?

  • mitchillen

    Hope I win 1 of the days!!

  • jackogie

    unbelievable small screen size with large hard drive. i want it for holiday present.

  • iamdroid

    Excite!

  • theha9

    sounds cool

  • Rohan23

    Nice!!tablets are indeed revolutionary devices!!

  • am03ba

    Why is there no love for Africa – Namibia?

  • james47

    i kindly request that the random winner picker machine selects me :) and why now lol

  • lizdeika

    I win?

  • fugmulch

    fun in a bag

  • Sambomojo

    This looks..exciting :-)

  • pmrich

    gotta get a tegra

  • cesaldo

    This contest rocks!!!

  • ohsmiledarling

    awesome!

  • sbala

    Toshiba I need u this time.
    Don’t miss me this time.

  • chwaqas786@yahoo.com

    Toshiba the name of perfection
    realy mis you

  • Acegenllc

    Count me in

  • jodoidao

    Toshiba *-*

  • ajkimmins

    I want one

  • Giulio Pasini

    I want it

  • cypher

    What Never Eats at Christmas Time?

    The turkey, it’s usually stuffed.

  • xKatsumix

    Awesome!!! Want one!!! Please!!!

  • nobile

    I’m the winner :)

  • Jason Toering

    Test test test

  1. You know you wanna give it to me!

  2. Since I bought my Android tablet I have better moments than other. I am ever connected with my friends and family.

    I can do my job and my studies. The possibilities within a tablet are so exciting. That’s the best gadget ever.

  3. Can’t wait to try it out.

  4. Day 8 entry

  5. I would love to win this, I am a youth pastor and this would help me be more up to date!!!

  6. please and spank you!

  7. I pray to the Tablet God for victory!

  8. one more try

  9. I would love a tablet for Christmas! This would be a great Christmas from AndroidandMe! :)

  10. I have been reading about this Jewell for a year—must have excite-ment!!

  11. I am sooo excited!

  12. I’m Impressed

  13. I would like to have a tablet too please.

  14. if i get this,its gonna be awesome Christmas of my life…!!

  15. expecting to win

  16. I really like chicken

  17. Destiny …..Plz let it be me

  18. Some people win MegaMillion. I can win this!

  19. Am in it.. To win it. Go lucky charm.. :-)

  20. Yeashhh, in it to win it!

  21. In it to win it :)

  22. Count me in please!

  23. Gimme gimme gimme!

  24. Can I haz toshiba?

  25. Stay back! Back I say!

  26. shower some love on this side nvidia n droidmaster

  27. Luckily I order some cheap dualcore tablet, because is not available for me.

  28. 7 inches Really !! it’s kinda boring !

  29. This will be the second thing I have that is 7.7 inches!

  30. hey guys, who is the winner?

  31. gotta love free stuff!

  32. Winner coming soon, indeed.

  33. This is a great contest.

  34. Winner? Me? No? Okay, well, it was worth a try.

  35. Is this still working?

  36. Hope I win 1 of the days!!

  37. unbelievable small screen size with large hard drive. i want it for holiday present.

  38. sounds cool

  39. Nice!!tablets are indeed revolutionary devices!!

  40. Why is there no love for Africa – Namibia?

  41. i kindly request that the random winner picker machine selects me :) and why now lol

  42. fun in a bag

  43. This looks..exciting :-)

  44. gotta get a tegra

  45. This contest rocks!!!

  46. Toshiba I need u this time.
    Don’t miss me this time.

  47. Toshiba the name of perfection
    realy mis you

  48. Count me in

  49. Toshiba *-*

  50. I want one

  51. What Never Eats at Christmas Time?

    The turkey, it’s usually stuffed.

  52. Awesome!!! Want one!!! Please!!!

  53. I’m the winner :)

  54. Test test test